2013. november 14., csütörtök

Szünetet kérek - és mérhetetlenül sajnálom! ~ Katie Boo

Jello!

Az utóbbi időben sehol sem tűntem fel. Azt hiszem egy jó hosszú időre teljesen megfeledkeztem minden külső tényezőről, ami körülöttem zajlott, és bezárkóztam az odúmba. Ott is maradok egy ideig. Magánügyek miatt - ne családi viszályra, vagy náthára gondoljatok - kis időre, eltűnök. Írom előre a cikkeket, ötletelek, és megpróbálom elterelni a figyelmem, de nem tudtok majd rendelni, és tőlem kérdezni. Segítek ha bátrak vagytok és kérdeztek természetesen, de a rendeléseim, és ilyesmiim inaktívak. Remélem senki nem bánja, ha mégis mérhetetlenül sajnálom, de képtelen vagyok most erre gondolni. Amúgy senki nem önsajnáltatás képpen írtam, hanem hogy tisztázzam a dolgaim. Akárki akármivel problémája van, írjon valamelyik szerkesztőnek, rajtuk keresztül elértek! 

Sokszor ölel benneteket, és mérhetetlenül sajnálja,

Katie, Reload!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése