2013. szeptember 28., szombat

Designkritika ||6 - The secret

Drága Olvasók!
Ideje, hogy én is jelentkezzek egy designkritikával végre, ami  - őszintén megvallva - az első kinézetről szóló bírálatom lesz. Csak mint átlagember tudok véleményt nyilvánítani, mivel annyira nem értek a szerkesztéshez, de majd beleszokom. Boldogsággal tölt el a százhét feliratkozó látványa, én is szeretnék köszönetet mondani, hogy ennyien érdeklődtök a blogunk iránt. Nem is szaporítanám tovább a szót, lássuk azt a kritikát.

The Secret

Fejléc:
Első ránézésre szépnek találtam, hiszen a színek összhangban vannak, ám öt perc bámulás után feltűnt egy-két dolog, ami nem igazán tetszett amatőrként szemlélődő szemeimnek. Szerintem Lucy kissé világos és rózsaszínes Harry-hez képest, amiért csöppet kiválik a fejlécből. A kivágások jók, de a képek maguk életlenek. A cím betűtípusa egyszerű, és nagyon beleolvad a mögötte lévő csíkokba; vagy a csíkozás legyen néhány árnyalattal sötétebb, vagy a szöveg. A háttere nekem tetszett, amit furcsának találtam az a fejléc tetejénél lévő zöldes sáv. Az micsoda? Emellett, ha rákattintok a fejlécre, nem történik semmi, holott a főoldalra kéne dobnia az olvasót. Ezeket ha orvosolod, még szebb végeredményt kaphatsz.

Színvilág:
A háttér még rendben is van, de arra lennék kíváncsi, hogy került a színek közé a kék és a lila? Nem igazán megy a sárgás designhoz, úgyhogy én mindenképp lecserélném. Az olvasókhoz szóló szöveged piros színét is átváltanám, mondjuk narancssárgára, ha mindenképp ki szeretnéd emelni. A sárgának többféle árnyalatával dolgozz, hiszen azt választottad főszínnek. Szerintem a chat is kissé rikító, de lehet, ez csak nekem tűnik így. Összességében - ezen a néhány dolgon kívül rendben találtam mindent.

Elrendezés:
A modulsávot elég gyérnek találtam, megspékelhetnéd néhány plusz dologgal, mint például egy-két képpel, a történethez illő idézetekkel vagy gif-ekkel, néhány fontosabb információval és/vagy néhány sorral a történetről. Vigyél bele egy kis életet, mert ez így elég ingerszegény. A sorrend szerintem megfelelő, arra figyelj, ha úgy döntesz, hogy hallgatsz rám, és feltuningolod egy kicsit, akkor a fontosabb dolgok kerüljenek előre, és csak utána a díszítő elemek, vagy felváltva. Remélem érted, mire szeretnék kilyukadni.

Egyéb:
A szereplők menü jó ötlet, viszont elég zavaró a képek különböző mérete. Mindenképp vágd egyforma méretre a képeket, vagy ha neked nem megy, akkor rendelj egy ezzel foglalkozó blogtól. Valamint, ha már külön oldalra pakolod őket, szerintem írj pár ismertetőt az adott személyről, vagy ha nem szeretnél, akkor a modulsávba helyezd át őket, mert így nem sok értelme van. És még valami: ne legyél rest külön képeket ábrázolni a fiúkat. Ha az imént felsorolt dolgokra picit odafigyelsz, a végeredmény tökéletes lesz.

xx Alexis Reed

1 megjegyzés: