2013. október 5., szombat

Csöppnyi változás

Kedves olvasóink! 
Azért hoztuk létre ezt a bejegyzést, mert közölni szeretnénk veletek egy változást, ami lehet hogy sokatoknak nem fog tetszeni, de mi jelenleg jónak tartjuk az ötletet. A lényeg, hogy innentől kezdve nem lehet tőlünk csak simán fejlécet kérni, ugyanis ha valaki a közeljövőben ezzel kapcsolatba ír, válaszolva töröljük a levelét. 
Ennek a helyét a design átalakítás fogja átvenni, amit csupán azért vezetünk be, mert rengeteg blog van, ahova fejlécet csinálunk, de a kinézet többi részével nem hangolja össze, és szépen mondva csúnya. Persze, ezzel senkit sem szeretnénk megbántani, de nem látjuk értelmét, hogy fejlécek sokaságát gyártsuk, hogyha nem ér semmit. A lehető legpontossan és legigényesebben szeretnénk dolgozni, amihez ez a döntés hozzátartozik. 
Az elkészítetlen munkákat töröljük, az összeset, majd a rendelések menüpontban lenullázzuk. Ne haragudjatok, tényleg, nem fogunk a variálásból rendszert csinálni, de sajnos ezt így látjuk jónak, szóval így is lesz. 
Megértéseket köszönjük! 

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!:)
    Szerintem ez tök jó ötlet.S ráadásul még eredeti is, mivel ilyet sehol nem láttam még.
    Csak így tovább, jók vagytok!:D

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Én (még) nem rendeltem tőletek semmit, de szerintem ez egy remek ötlet. :) Valóban borzasztó, mikor az illető egy szép fejlécet illeszt be egy amúgy nem túl rendezett és összhangban lévő oldalra. Mert hiába elképesztő a fejléc, ha a blog többi rész egyszerűen elveszi a kedvet az olvasástól.
    "Most" nyitottátok ezt a blogot, de már több haszna van, mint bármely másik oldalnak. Nemhiába iratkoztam fel már az elején. Ügyesek vagytok, csak így tovább! Felnézek rátok. :)
    domii, xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönjük szépen, nagyon jól esnek ezek a szavak, nekem különösképpen, ugyanis a legelső blogod olvasója voltam a legelső fejezetektől, én pedig rád nézek fel, szóval ez így vicces:D

      xoxo Diana Lindsey

      Törlés