2013. november 27., szerda

Változások


Dear Bloggerinas!

Nemrég írtam, hogy tudok trailerezni, meg is rohamoztatok rendesen, ami amúgy nagyon édes tőletek. Az a kis baki történt, hogy megcsináltam az első rendelést, és az utolsó képkockánál annyi volt, kész, nem csinált semmit, és megint meghalt a program. Nem hisztiztem, dehogy. Azt is írtam, hogy új programot tanulok... Nos, hát mégsem. Jelenleg vannak családi gondjaim is, suliban is hoznom kell a formám, és az írással is el vagyok maradva, úgyhogy ez most nem fog nekem menni! Bocsánat, tudom, hogy nem ezt ígértem, de ez van, ezt kell szeretni. #vagynem
Viszont! Mindenki meg fogja kapni a rendelését, ugyanis Zebi veszi át ezeket, mostantól őt bombázzátok. Én pedig áttérek az egyméretű szereplős képekhez, és még pár új dologhoz, és az eddigiek is megmaradnak. (A novellakritikák már készülnek!)
Szóval lehet engem utálni, de aki ezt teszi, jöjjön ide, és javítsa meg a programot, előre is megköszönöm neki! Nem fogok örökre szünetelni a trailerezéssel, mert nagyon szeretem, és egész jól megy, csak a karácsonyi szünetem nagyon zsúfolt lesz, utána meg a félévi hajrá, valószínűleg csak utána lesz időm bármit is megtanulni. Úgyhogy lesz egy kis csere, de Zebi nagyon ügyes, úgyhogy csak zargassátok ezerrel! Viszont ha jól tudom, már betelt a három hely, úgyhogy várjatok a sorotokra.

Ezer puszi, és hatalmas bociszemek,
NightlyGirl

Borsócskák, NightlyGirl-t is ezerrel bombázzátok! xx Zebi

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Akkor Zebinek továbbítottad azt az e-mailt, hogy milyen legyen a trailer, vagy küldjem el neki én? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki e-mailjét Zebi kapja meg, nem kell semmit sem csinálnod/csinálnotok!:)

      Törlés