2013. november 28., csütörtök

Karácsonyi meglepetések - lezárva!!!


 Hohohohoo 

Közeleg a tél, és a karácsony emberek! A csapat úgy döntött, kaptok egy apró meglepetést, hogy felvillanyozzuk az unalmas november végéket. Hogy mire is gondoltunk? Olvassatok csak tovább... 
xoxo Reload Team





Tervezd meg blogunk karácsonyi fejlécét! 

Egy fejlécet kell szerkesztenetek, mérete 900x450 legyen, melyre értelemszerűen a blog címét (Reload – There’re no boundaries) kell írni.  Az általad elkészített fejlécnek kizárólagosan a karácsonyhoz kell kapcsolódnia. A vörös és a zöld színűek előnyben vannak, ezek még karácsonyosabb hangulatot idéznek. Rajta lehet bármi, ami tél, illetve a karácsony témába tartozik. Csakis JPG fájlokat fogadunk el, tehát semmi szaggatás vagy csipke, egy ünnepi fejléc legyen egész.

Jelentkezés:
  • rakd ki a felül látható képet a blogodra (akár egy bejegyzésbe, akár a modulsávba), valamint tüntesd fel a honlapunk linkjét
  • írj egy kommentet, amelyben feltünteted a következő dolgokat: blogger név (amivel fel vagy iratkozva), e-mail cím
Jelentkezési határidő: 2013. december 05., csütörtök
Beküldési határidő: 2013. december 17., kedd




Nyereményjáték – sorsolás 

Arra gondoltunk, kisorsolunk három dolgot, avagy karácsonyi ajándékot. Nem kell mást tennetek, mint írni egy megjegyzést, melyben megadjátok a blogger neveteket, amivel fel vagytok iratkozva és az e-mail címeteket.

Jelentkezési határidő: 2013. december 07., szombat
Eredményhirdetés: 2013. december 8., vasárnap

35 megjegyzés:

  1. Ha lehet, akkor én mind a kettőre szeretnék jelentkezni.
    Blogger név: Lena
    e-mail: lenanorah@freemail.hu

    VálaszTörlés
  2. Drága szerkesztők!

    Szeretnék jelentkezni a sorsolós nyereményjátékra! T. Briana néven vagyok feliratkozva, az e-mail címem pedig ez: torok.marti98@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget, s kíváncsian várom az eredményt.
    Sok sikert nektek a továbbiakban!

    Ölel titeket, Briana T.

    VálaszTörlés
  3. Drága RELOAD Team!
    Meghoztátok a karácsonyi hangulatomat. *-* Köszönöm!
    Rendkívül érdekelne a fejléckészítő verseny, egyetlen kérdésem lenne vele kapcsolatban. Ami érdekelne, az az, hogy mit tévő legyek, ha nincsen blogom (illetve már bezárt)?
    Egyébként azt hiszem, már nem is lehet jobb a blogotok! Persze tudom, hogy lehet, hiszen mindig ki tudtok találni valami újat. :)

    Előre is köszönöm,
    FBTC

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentkezhetsz, nem probléma ha nincs blogod:))

      xx, Sophie

      Törlés
  4. Sziasztok!:D
    Kipróbálnám magamat a fejlécversenyen.:)
    Rose King néven vagyok feliratkozva az e-mail címem pedig: rosaliekingblog@gmail.com
    A kép pedig ide lett kihelyezve: http://rosekinglife.blogspot.hu/
    Rose X

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok. Én mindkettőre szeretnék jelentkezni. A blogger nevem Lakatos Gitta, az e-mail címem pedig gittusz10@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Drága szerkesztők! Szeretnék jelentkezni a "fejlécversenyre". Nincs blogom, ez akadály?
    Andrea B. <-blogger név
    badicsandi07@gmail.com<- email
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem akadály:))

      xx, Sophie

      Törlés
    2. Akkor jelentkeznék, a fentebb megadott adatokkal! :)
      xx, Andrea B.

      Törlés
  7. Sziasztok! Szeretnék jelentkezni a karácsonyi fejlécversenyre.
    Nevem: BooDrem
    E-mail címem: boosumail@gmail.com
    Bloglovin'-on fel vagyok iratkozva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képet ide tettem ki:
      http://onlyasparkle.blogspot.hu/

      Törlés
    2. Boodrem, valamit elnéztél, mert nekünk nincs Bloglovin'-unk. :)

      Törlés
    3. Attól még fel lehet iratkozni rá :)
      De ha gond, akkor feliratkozok rendesen.

      Törlés
  8. Sziasztok Drágák!
    Jelentkeznék mindkettőre:) Blogom nincsen, az baj vagy elnézitek nekem?
    Ugyanezen a neven fel vagyok iratkozva:)
    E-mailom: laraaa24@gmail.com

    xoxo,
    Laura D-

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    Ha lehet, akkor én mind a kettőre szeretnék jelentkezni. :)
    Blogger név: Zsuu L. Storayne
    Blog: http://zsuuhardlife.blogspot.hu
    e-mail: zsebibaba.zsu@gmail.com
    A fejlécet nemsokára küldöm. :) Xx

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Én a sorsolós nyereményjátékra szeretnék jelentkezni. :)
    Név, amivel feliratkoztam: Dorea Light Avery
    Email: dorsee.avery@gmail.com
    Köszönöm! xx

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Sorsolós nyereményjátékra szeretnék jelentkezni. :)
    Kitti Szalóki néven vagyok feliratkozva.
    E-mail: kitti01301@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Drága szerkesztők!
    Mindkettőre jelentkeznék.
    Amelia Finnick néven vagyok feliratkozva. Az e-mail címem: borbely.orsy@gmail.com
    További szép napot és millió ölelés:
    Amelia Finnick

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áá, természetes, hogy kifelejtettem a blogot, ahova a képet raktam. http://orsiandthelife.blogspot.hu <-- ez is lenne az. Elnézést a kellemetlenségért:/
      xoxo

      Törlés
  13. Drága Szerkesztőség!

    Szeretnék csatlakozni a fejlécverseny résztvevőinek táborába. Frida néven vagyok feliratkozva, az e-mail címem fridalyngsson@gmail.com, a blog, ahová kitettem a képet pedig http://frida-lyngsson.blogspot.hu :)

    Ölel titeket,
    Frida

    VálaszTörlés
  14. Kedves szerkesztők!

    Szeretnék jelentkezni a sorsolós nyeremény játékra. :)
    Vivienne. néven vagyok feliratkozva
    e-mail címem: b.vivienne.v@gmail.com

    xoxo,
    Vivienne

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!

    A nyereményjátékra szeretnék jelentkezni:)
    Anne Riley néven vagyok feliratkozva a blogra.
    E-mail címem: big.time.nat@citromail.hu

    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! :)
    Bocsi az előző kommentem azért töröltem, mert elírtam valamit.. :D
    Na, szóval a nyereményjátékra szeretnék jelentkezni. :)
    Melanie Dream néven vagyok feliratkozva és az e-mail címem:
    ocsenaslili@hotmail.hu
    xx

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok kedves Reload szerkesztők! Boldogan mondom, hogy szeretnék jelentkezni erre a kis versenyre, hisz egy próbát megér. :) :D
    Hamarosan újra feliratkozok a blogra, mivel Michelle B. néven vagyok most, de a nevem amúgy már Chelsie C, szóval remélem értitek. 5 percen belül újrairatkozok Chelsie Carter néven :)
    e-mail címem ahonnan a fejlécet fogjátok kapni: michelle.brooks02@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget, xoxo Chelsie :3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És egyértelműen kifelejtettem a Blogot :( http://dusk-louistomlinson.blogspot.hu/ Hamarosan kint a kép! xoxo

      Törlés
  19. Drága szerkesztők!
    Szeretnék jelentkezni a sorsolásra. Dorothy S. néven vagyok feliratkozva, az emailcímem pedig a következő: stylesbassxx3@gmail.com
    Szép hétvégét!
    xx
    Dorothy S.

    VálaszTörlés
  20. Kedves szerkesztők!
    Jelentkezek a versenyre:
    -laptora Rencsi
    -renike345@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Kedves Szerkesztők!
    A fejlécversenyre jelentkeznék.
    Blogger nevem: Natalia Bowman
    E-mail címem: natalia.b.995@gmail.com
    A kép ide lesz kitéve: http://escape-n-r.blogspot.hu/
    xoxo, Natalia

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok!

    A nyereményjátékra jelentkeznék :))
    A blogger nevem: Kriszti Vajda
    És e-mail címem: vajda.kriszti08@gmail.com

    :))

    VálaszTörlés
  23. Kedves Szerkesztők!

    Mindkettőre szeretnék jelentkezni. :)
    Blogger nevem: Cassidy Badrick
    Ide teszem ki a képet: http://niaolvas.blogspot.hu/
    Email címem pedig cassidybadrick@gmail.com

    xx Cassidy

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok:) Szeretnék jelentkezni mind a kettőre:)
    Blogger név: Nagy Dorina
    e-mail: dorina264@gmail.com
    Blogom ahova kitettem a képet: http://secrets-bring-us-closer.blogspot.hu/
    Dorinaxx

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! A fejlécversenyre szeretnék jelentkezni! :)
    Blogger név: Miranda O. Connor
    e-mail címem: szjger.klikk@gmail.com
    Blog, ahová kiteszem a képet: http://two-balloons-above-the-clouds.blogspot.com/

    xx
    Miranda

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!
    Köszönöm szépen a fenti választ, akkor jelentkeznék is a fejlécversenyre. :)
    Nevem: Flying Behind The Clouds
    E-mailem: flyingbehindtheclouds@gmail.com
    Blogom ugye nincsen. :)

    Ölel Titeket,
    FBTC

    VálaszTörlés