2013. október 20., vasárnap

Szívesség - KatieB. & DianaL.

Drága olvasók! 
Szívességgel fordulunk hozzátok! Mindketten jelentkeztünk egy pályázatra, amelyen egy könyvborító szerkesztését adták feladatul. Nektek annyi dolgotok lenne, hogy a lent található két linken lévő képeket lájkoljátok - ami az írónő bejelölésével lehetséges csak - mi pedig cserébe az első 9 lájkolónak soron kívül elkészítjük a fejlécét. Akik pedig lecsúsznak, nagyon szépen köszönnünk - előre is - minden lájkot! Kommentben a 9 lájkoló írja a Facebook-os nevét és e-mail címét. 

Diana Lindsey: 

Katie Boo: 


Minden kedves lájkolónak, és olvasónak köszönjük a segítséget!
SOPHIE T. IS BESEGÍT A 9 FEJLÉC ELKÉSZÍTÉSÉBEN.

Sokszor ölel benneteket,
Katie & Diana

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Lájkoltam mindkettőtök borítóját, nagyon tetszettek. :) Szép, kidolgozott munkák.
    Face-név: Hanna Farkas
    Email: dorsee.avery@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Jaj, hát sziasztok. Én bizza lájkolom mind a két képet és, ha már így felajánlottátok akkor le is írom ide a nevem és az e-mail címem is.
    michelle.brooks02@gmail.com
    Csorba Evelin.

    Tessék Diana, and Katie :D

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! :) Lájkoltam mind a kettő képet,remélem sikeres lesz számotokra a verseny! :)
    Facebook-os nevem: Orsi Hajdú
    E-mail címem: hajduorsi007@gmail.com
    Még egyszer sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Diana és Katie!

    Mindkettőtök képét belájkoltam, amik gyönyörűek lettek. Sok sikert a pályázathoz. :)
    Facebook név: Vivienne Judge
    E-mail cím: b.vivienne.v@gmail.com

    xoxo, Vivienne

    VálaszTörlés
  5. Drága DianaL & Kate Boo!

    Gyönyörűet alkottatok, már megint, gratulálok hozzá!
    Én is lájkoltam mindkettőt!:)

    Fb név: Rebeka Kajtár
    E-mail: kajtar.rebeka@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Kedves Diana és Katie!
    Nagyon gyönyörűek a munkáitok (mint mindig), remélem az írónőnek is tetszik majd. :)
    Mind a kettőtök munkáját lájkoltam.
    Név: Veszteg Dorka
    E-mail cím: vesztegd@gmail.com

    VálaszTörlés