2013. október 18., péntek

Designkritika || 11 - Egy hatalmas kaland

Drágaságok!
Szeretném megköszönni azt a rengeteg támogatást, amit tőletek kapunk, hihetetlenül jól esik nekünk, nélkületek nem tartanánk itt, ahol most tartunk!
Mivel majd megöl az unalom - ilyen is ritkán fordul elő mostanság -, úgy döntöttem, hozok egy designkritikát, úgyhogy lássunk is hozzá.

Egy hatalmas kaland

Fejléc:
Nos, ne is haragudj meg, de ez még szép szavakkal kifejezve is borzalmas. Bár nemigen értek hozzá, viszont az még amatőrként nézelődve is kiszúrja a szemem, milyen rosszak a kivágások és életlenek a képek. Nekem úgy tűnik, mintha random rádobáltad volna (ha nem te csináltad, akkor elnézést) a számodra tetsző képeket, összefüggéstelenül azt azért tegyük hozzá. A szöveg egyáltalán nem tűnik ki, pedig szerintem elég nagy hangsúlyt kéne ráfektetni, ugyanakkor lehet, hogy ezt más nem így gondolja. Én csak azt tudom elmondani, amit gondolok, és most épp azt gondolom, hogy írj valakinek, aki ezzel "foglalkozik". Másrészt pedig, ehhez a sablonhoz szerintem egyáltalán nem illik ez a típusú fejléc. Ha mindenképp szeretnéd ezt a sablont, ám legyen, de akkor rendelj egy PNG-fejlécet, sokkal inkább illene hozzá.

Színvilág:
Színvilággal különösebben nincs bajom, egyetlen egy dolog, az pedig a chat színe. A blogod dominánsa a barna-narancssárga keveréke, így eléggé elüt a fekete-szürke árnyalatú társalgó, aminek - ha úgy vesszük - semmi köze az oldaladhoz. Nem értem, hogy jött, de szerintem mindenképp cseréld le.

Elrendezés:
Miért van két modulsáv, ha egyszerűen olyan kevés dolog van benne, hogy az egybe is bőven elférne? Ha tele lenne pakolva mindenféle érdekességgel (idézetek, képek, stb.), akkor még azt mondom oké, de így, lássuk be, nincs sok értelme. Azt javaslom, válts át egyoldalas modulsávra, és szórj bele képeket és idézeteket, hogy legyen valami bűze a dolognak, mert ebben az állapotban elég gyér.

Egyéb:
Egyik dolog, amit még tudnék javasolni, a sablon lenne. Véleményem szerint a Simple sablonnal sokkal szebbé lehet varázsolni egy blogot, sőt, még a modulsávba pakolt dolgok is sokkal jobban látszódnának. A betűtípust is átállítanám, tudom ajánlani a Georgia-t például, szerintem remekül lehet vele dolgozni. A fejléc alatti leírást tedd át a modulsávba, az oda nem kell. Az oldalak mögül szedd le a hátteret, kicsit furcsán hat, és szerintem a hátteret is cseréld le.
Elég sok dolgot felsoroltam, remélem tudtam vele segíteni és sikerül megvalósítani. További sok sikert a blogodhoz!

Ölel, Alexis Reed

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát és nagyon sok tippet kaptam amiket fel is fogok használni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Esther!
      Ne haragudj, ha egy kicsit belelovaltam magam, remélem tényleg segítettem, és további sok sikert!
      Ölel, Alexis Reed

      Törlés