2013. szeptember 16., hétfő

Designkritika||4 - My life as Frida


Dear Readers!
Valerie-vel gondoltuk ma két kritikát is hozunk, úgyhogy én is jelentkeznék. Meg szeretném köszönni a rengeteg visszajelzést, amit Tőletek kaptunk, nagyon édesek vagytok, mi pedig rettentően hálásak. Sorban kapjuk a rendeléseket, úgyhogy nem unatkozunk. Még egyszer köszönjük, you are the best!


MY LIFE AS FRIDA

Fejléc:
Nehéz egy olyan blog fejlécét kritizálni, amelyik maga is ennek a készítésével foglalkozik, de azért próbáljuk meg. Az első benyomásom az volt, hogy szép! Látszik, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz, nem amatőr munka, de azért van pár dolog, ami rögtön szemet szúrt. Ügyes ez az őszies téma, és tetszik, hogy belevitted a Halloween-t. De amíg a fejléc bal oldalát szépen megszerkesztetted, addig a jobb úgy néz ki, mintha meguntad volna ezt az egészet, és csak odadobtál volna két képet. Vagy folytattam volna a bal oldali madaras képet ott is, vagy középre, ahol elmostad a kettőt, tettem volna még valamit.
A középen lévő lány képe szépen lett kivágva, ügyes! Viszont a cím betűtípusa nekem nem tetszek. Bár egyszerű, ami nem feltétlenül baj, középen nagyon összemosódik a képpel, és nehezen olvasható. Vagy oldalra írnám, vagy pedig domborítanék rajta, vagy egyszínűvé tenném, mindegy, csak érthetőbb legyen az egész. Az alján pedig a tépésért plusz pont, nagyon tetszik!

Színvilág:
Jól harmonizálod az őszies színeket, nem tudok igazán belekötni. Nem az van, hogy ránézek a blogra, és te jó Isten, mennyi barna, hanem tökéletesen megoldottad. Ide nem sok mindent tudok írni, szép, ahogy van!

Elrendezés:
A fontosabb dolgokkal kezdeném az egészet, szóval fölülre tenném az információkat, és csak utána a menüt. Sosem értettem, mitől lesz jobb, ha kint van, hogy jelenleg hányan vannak a blogodon, de ez a te dolgod, ha szeretnéd, hagyd ott, ahol van. A chat-et feljebb tenném, mint a feliratkozókat, és a blogarchívumot pedig egyhónaposra állítanám, sokkal átláthatóbb, és letisztultabb lesz tőle az egész. A cseréknél állítsd be, hogy max 5-öt, vagy kevesebbet mutasson, mert elég idegesítő, hogy végigmegy az egész modulsávon. Az aljáról én oldalra tenném a lopás elleni figyelmeztetést, ha jobban szeretnéd érzékeltetni.

Egyéb:
A hátteredet én lecserélném, mert egy picit túl sok már az ősz, és sorkizárttá tenném a szövegeket. De összességében szép a blogod, jó ránézni, jók a zenék, és a franciás fejlécedbe beleszerettem! Csináld meg az apró javításokat, és tökéletes lesz minden.

xxx NightlyGirl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése