2013. október 28., hétfő

I'm so sorry... - Diana L.

Sziasztok! 
Most nem az egész szerkesztőség nevében írnék, hanem a magam nevében, ugyanis jobb, ha külön bejegyzést szentelek neki. Egy ideig nem fogtok látni sehol, ugyanis egy az egyben eltűnök. Az oka egy magánügyi dolog, aminek következtében februárig - jobb esetben januárig -  nem lesz internetem, ami azt jelenti, hogy nem fogok tudni csinálni semmit (értem ezalatt a trailereket, és a fejlécrendeléseket). Nagyon sajnálom, két hete nem számítottam arra, hogy így fog alakulni az életem, de hát, ez van... Mindegy is, nem húzom tovább a szót, a lényeget már leírtam. 
Nemsokára - 2-3 hónap múlva - visszatérek, és újra belelendülök a Blogger életbe, s talán eközben párszor adok életjelet magamról egy-egy cikkel, véleménnyel, ötlettel, vagy design bejegyzéssel. Addig is, sok sikert mindenkinek <3

xoxo Diana Lindsey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése